Dálle un Coliño blogetik, Menik "barco" hitza proposatzen dau proiektua egiteko. Parte hartuko dot, ze berehala gogoratu dot txikitan barkuetara maiz olgetan genduala errekan zein orri kuadrikulatuetan. Oraingoan orrietakoak gogoratu gura dodaz, honelakoak hain zuzen:
Gero pentsatu dot gaur egun olgetan dira honelako gauzetara ordenagailuz, edo beste tresnagailuren bat erabiliz, eta horregaitik gura dot papera aldarrikatu . Honetara, paperakaz olgatu behar da, eta horretarako prestatu dodaz plantilak. Umeentzat ohiko kuadrikulatua txikiegia danez gunea kokatzeko, handiagoak egin ditut, lau kuadrikulakoak hain zuzen, eta primeran olgetan dabe, gainera barku mota bakoitzari kolore ezberdina ematen.
Barkuak
Lau kuadruko portabioi bat. Hiru kuadruko akorazatu bat. Kuadro biko fragata bat, eta azkenik kuadro bateko submarinoa. Ze polita, eta zelako oroimenak!!!
Bart, luzatu barik, hasi ginen olgetan. Lehengo ni Olatzeren kontra eta gero, Nekaneri pixka bat lagunduz, nigaz hasieran, gaur goizean berak bakarrik jarraitu dau atzo amaitu barik itzi genduan jokaldia.
Bart, luzatu barik, hasi ginen olgetan. Lehengo ni Olatzeren kontra eta gero, Nekaneri pixka bat lagunduz, nigaz hasieran, gaur goizean berak bakarrik jarraitu dau atzo amaitu barik itzi genduan jokaldia.
5 comments:
Cuento que nada más oir la propuesta de Meni me acordé de cómo jugábamos a barquitos, en el río y en el papel. Pero aprovecho para reivindicar que a pesar de que haya juegos on line, y con juguetes de plástico para hacerlo, no hay como el juego de barquitos en papel de toda la vida.
Incorporo una plantilla con una cuadrícula mayor para los más pequeños. Anoche lo pasaron en grande y hoy por la mañana se han ido corriendo a acabar la partida.
¡Cuántos recuerdos! Mis hermanos y yo también nos levantábamos y seguíamos la partida del día anterior.
Estoy contigo: el juego de los barquitos el mejor el de papel de toda la vida.
Un beso.
Guerra de Barcos. ¿No jugastéis nuca "a escondidas" en clase? Nosotros lo hacíamos de vez en cuando y era divertidísimo.
Un abrazo
Paula
A que es como cosa de antes, ¿verdad? Y sin embargo se puede jugar hoy en día perfectamente.
Me alegro de que os traiga buenos recuerdos.
Que disfrutéis mucho por Valencia, Pilar!!!
Jo a mi también me ha traído muchísimos recuerdos! y sí Paula, también jugábamos en clase hahahaha
Por cierto, sois las más rápidas al oeste del Pecas hehehehe
Besitosssssssssss
Post a Comment